Professor Jan Rosén, ordförande
Professor Eleonora Rosati
Senior Associate Thorbjörn Öström

Styrelsen 2019
Övre raden: Daniel Westman, Peter Danowsky (tidigare ledamot), Johan Axhamn, Helene Hillerström Miksche, Stephan Carlsson och Henrik Grinbaum (tidigare ledamot).

Nedre raden: Gunnar Karnell (numer hedersledamot), Lena Frånstedt Lofalk (tidigare ledamot), Jan Rosén, Susin Lindblom och Kenth Muldin.

På bilden saknas Eleonora Rosati, Thorbjörn Öström (invalda ledamöter 2020), Rebecca Barzegar (invald ledamot 2021), samt Ulrika Jensen (invald ledamot 2022).

Hedersledamöter

Justitierådet Torwald Hesser (avliden 2004)
Professor Seve Ljungman (avliden 1999)
Direktör Hans Nordmark (avliden 2011)